سكس افلام سكس

 

العودة   سكس افلام سكس > شيكابيكا > قصص شيكابيكا

أشترك في خدمة الرسائل المجانية ليصلك علي بريدك مباشرةً أحدث وأفضل الأفلام والصور الجنسية العربية

للأشتراك أكتب بريدك هنا

ثم أضغط أشترك سوف تظهر لك صفحة أكتب الكلمة الخضراء في الصندوق ثم أضغط

Complete Subscription

ثم بعد ذلك سوف نرسل لك رسالة علي بريدك الألكتروني , فأضغط علي الرابط الذي فيها لتأكيد أشتراك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-13-2008, 10:59 PM
الصورة الرمزية الغضنفر
الغضنفر الغضنفر غير متواجد حالياً
عضو جيد
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: ألمانيا
المشاركات: 254
Lightbulb المذاكرة في الليل

انا بيبو عندى 33 عام حاصل على شهاده جامعيه تبدأ القصه عندما كنت فى ثانى سنه لى فى الجامعه تعرفت على صديق فى الجامعه ووصلت العلاقه بيننا الى اننا كنا نذاكر دروسنا سويا فى بيته وبيتى ووصلت العلاقه الى ان امه كانت تعتبرنى مثل صديقى تامر ابنهاوكانت لتامر أخت ثصغرنى بثلاث سنوات وفى يوم كنا نذاكر دروسنا فى منزل تامر ووصلت الساغه الثانيه ليلا وغلب على تامر النوم اثناء المذاكره وحدث ان احتجت ان ادخل الحمام فدخلت بسرعه دون ان اقفل القفل وخلعت البنطلون وطلعت زبرى واثناء ذلك دخلت على فجأه هبه اخته ووجدتها تنظر لزبرى فتره طويله وانا من وقع المفاجأه لم اعرف ماذا افعل فظلت تنظر لزبرى وانا واقف لا اتحرك ثم ادخلت زبرى وانصرفت خجلانا وهى تنظر لى وعينيها لا تنزل عنى وبعد ذلك بساعه احسست بالعطش وتامر نايم فخرجت للثلاجه احضر ماء وانا واقف فى الصالون فوجئت بهبه وهى تلبس قميص نوم شفاف وكأنها تنتظر خروجى وظلت تنظر لى واحسست بأن فى شىء سيحدث ولم اكمل ظنى حتى وجدت هبه تقع على الأرض فأسرعت لمساعدتها وسألتها محتاجه شىء قالت لى لو سمحت وصلنى غرفتى المهم سندتها حتى غرفتها ونيمتها على السرير واثناء ذلك احسست بكل جسمها الذى يشبه ملكات الجمال وفوجئت بها تقول لى لو سمحت ممكن تدلك قدمى لأنها تؤلمنى من الأمس وامسكت بقدمها وبدأت فى التدليك وبدأ معه زبرى ينتبه الى تلك الأنثى التى لو شاهدها اى شخص لهاج على الفور وبدأ زبرى ينتصب خصوصا مع حركاتها اثناء التدليك وبدأت يدى تتسلل شيئا فشيئا على السمانه ثم على الفخد ثم بدأت احسس على كلوتها من الخارج على كسها ففوجئت بأنه غرقان ومستعد للأنقضاض فوجدتها وقد اعتدلت فى جلستها وبدأت فى تقبيلى وما ان حدث ذلك حتى بدأت فقمت بتقبيلها فى شفتيها ثم بدأت بتدليك بزازها وبدأت هى فى اخراج زبرى من البنطلون وفوجئت بأنها تمص زبرى ولا احسن خبيره فى هذا المجال وما ان وجدته وقد تجمد واصبح جاهز حتى وجدتها تخلع كلوتها وهى تقول نفسى اتناك منك يا بيبو قلت لها بس كده فشددتها نحوى وبدأت فى تليك رأس زبرى بكسها ومن شده اللزوجه دخل بسرعه عجيبه وبدأت فى ادخاله وتخريجه وهى تكتم الصراخ والهيجان حتى احسست اننى سوف اقذف اللبن فقالت لى نزل على بزازى وبعد كده احسست بالنشوه التى ما احسست بها من قبل الا معها وانزلت بغزاره على صدرها وهى سعيده وتمص فى زبرى واللبن واستمرت هذه العلاقه وكنا حريصين على عدم الحمل والعجيب ان القصه لها جزء ثانى مع امها والتى اكتشفت العلاقه بالصدفه ووجدتها تريد نفس الشىء وهذه القصه سوف احكيها فى مره اخرى .
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 09-06-2008, 09:27 PM
العميــد العميــد غير متواجد حالياً
عضو متميز
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 169
افتراضي

يسلمووووووووووووووووووووووووووو
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 09-10-2008, 11:12 PM
zmxzm zmxzm غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 4
افتراضي

good man
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 10-07-2008, 05:28 PM
fromagadir fromagadir غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
المشاركات: 6
افتراضي

himar
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 11-23-2008, 08:58 PM
الصورة الرمزية FANTOM
FANTOM FANTOM غير متواجد حالياً
مشرف قسم القصص الجنسية
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: cairo
المشاركات: 980
إرسال رسالة عبر MSN إلى FANTOM إرسال رسالة عبر Yahoo إلى FANTOM إرسال رسالة عبر Skype إلى FANTOM
افتراضي

جامده
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 12-03-2008, 01:56 PM
noosa noosa غير متواجد حالياً
عضو سوبر ستار
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 317
افتراضي

جميلة
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 12-05-2008, 09:42 PM
kamel771 kamel771 غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 3
افتراضي

خنت الأمانة
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 12-14-2008, 11:35 PM
عماد حمدى عماد حمدى غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 6
افتراضي

يا خسارة على الاخلاق والشهامة
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 05-13-2012, 05:31 PM
عاشق الازبار عاشق الازبار غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: حى الازبار
المشاركات: 72
افتراضي

روعععععععععععععععععه تسلم انت وزبرك
__________________
طيزى لكل زبر
رد مع اقتباس
  #12  
قديم 05-15-2012, 03:16 AM
willyfatica willyfatica غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 41
افتراضي

A-line Wedding Dresses sale
Beach Wedding Dresses
Beach Wedding Gowns
Beach Dresses
discount Wedding Dresses
.

Believe it or not, a instruction in arranging a wedding can be made a lot quicker with a good amount of organization as well as a realistic timetable.Of study course, the time frame that you will require to complete the whole nuptials preparing procedure is dependent upon the style and dimensions of marriage that you'll be considering.

Tips to get start your wedding and reception preparation?

When planning the wedding, organization is the most significant aspect.There are countless things that end up being done, so start the many preparations six-eight months prior to wedding day.You can have enough time to address all data and the many that risk turning up in the preparation procedure.

What include the most biggest things that they are taken maintenance of:

- You want to establish the budget
- Prepare the party invitation guest collection and de****r the union invitations days and nights before the actual big event
- Try out book a restaurant, a ballroom or some other place you must have any reception
- Consult with a minister and pay attention to in they have got the church available on your ceremony date
- Purchase the dinner or lunch menu
- Opt for the flowers plus the floral preparations
- Discover the wedding attire plus the groom's tuxedo

Guide throughout planning the wedding summation tip

#1 Once you first have covered the stuff stated previously, you can embark on close to other tasks
رد مع اقتباس
  #13  
قديم 05-15-2012, 04:47 AM
rubenmoynahan rubenmoynahan غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 33
افتراضي

golf clubs
callaway golf
golf irons
wood golf clubs
golf clubs junior
.High speed video cameras, laser stance equipment and top quality professional mentors.These schools focus on the perform they carry out in improving upon the golfing of players of the standards, coming from tour individuals to rank well beginners, and they're equipped to lug it out into the very top standards.

Schools just like the highly seen Advantage Playing golf Schools with Orlando, St.Petersburg and also World The game Village by St.Augustine offering one one coaching, or perhaps the David Sutton Playing School from Sun Area.There are so very much more for you select from in addition to being practically not possible to recommend anybody over yet another, because most good.

Do not forget the Family At the time you Book The Golf University

How can be your swing furthermore? Are you very pleased of it? Do you want a small number of extra back yards, or are you slicing with ease that typical? Are all the wife as well as kids nagging you for one vacation? In reality, have most people decided in which your twelve-monthly vacation will likely be this yr? What's unsuitable with Orlando, fl? Great for those children, with Disney World in close proximity and beneficial to the wife with the only thing that shopping
رد مع اقتباس
  #14  
قديم 05-15-2012, 09:55 PM
nigelvessey nigelvessey غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 14
افتراضي

air max fitsole
Nike Air Max Fitsole
Cheap Air Max Fitsole for Sale
air max fitsole cheap
air max fitsole discount
.


Here are a number of tips in addition to suggestions to make certain you're looking properly with regard to cheap home in Getaway, and that you really find a property that one could be completely content with.


Bulgarian property is just about the cheapest to acquire in The european countries, and is great for living as a result of rich culture belonging to the people, plus the history in the area.Along with, since the price tag on living can be so low, you will discover property there that may be of reliable fairly readily.


A lot of people choose to own older residences in Getaway, and then simply renovate these, so the fact that the houses might be worth more should the owner plan to sell
رد مع اقتباس
  #15  
قديم 05-16-2012, 04:29 AM
الصورة الرمزية maaro
maaro maaro غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: May 2012
الدولة: مصر
المشاركات: 2
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى maaro
افتراضي

صدق المثل اللي بيقول احذر من عدوك مرة ومن صديقك الف مره
رد مع اقتباس
  #17  
قديم 05-16-2012, 05:56 PM
sabramagaw sabramagaw غير متواجد حالياً
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 26
افتراضي

مƒ©م‚¤مƒ³مپ®م‚¦م‚§مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹WD-1672مپ®مƒ¬مƒ¼م‚¹ [WD-1672] م‚¦م‚¨مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹ مƒ©م‚¤مƒ³مپ®م‚¦م‚§مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹ م‚¦م‚§مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹ èٹ±ه«پن»‹و·»ن؛؛مƒ‰مƒ¬م‚¹ م‚«م‚¯مƒ†مƒ«مƒ‰مƒ¬م‚¹ م‚¤مƒ–مƒ‹مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹ م‚¦م‚§مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹مپ®مƒ¬مƒ¼م‚¹ ن؛؛é*ڑمپ®م‚¦م‚§مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹ èٹ±ه«پمپ®مƒ‰مƒ¬م‚¹مپ®و¯چ م‚¦م‚§مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹2012 èٹ±ه«پن»‹و·»ن؛؛مƒ‰مƒ¬م‚¹2012 م‚«م‚¯مƒ†مƒ«مƒ‰مƒ¬م‚¹2012 م‚¦م‚¨مƒ‡م‚£مƒ³م‚°مƒ‰مƒ¬م‚¹2012 èٹ±ه«پDressess 2012ه¹´
رد مع اقتباس
  #18  
قديم 05-16-2012, 11:40 PM
andreacookus andreacookus غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 17
افتراضي

Top Seller
Wedding Dresses
cheap Top Seller
Top Seller online
buy Top Seller
.Map or maybe direction handmade cards provide details about the location of the wedding as well as reception.

The accommodation information gives helpful tips about flight ticket, transportation or simply hotel schemes for out-of-town guests.Local attractions may be featured in the process.Often situations the housing information is submitted advance with the save the actual dates.

A help you save the date is similar to an invitation as well as being ****ed up to one year prior to a wedding time.Save a dates basically announce that the wedding date has been set and additionally encourages recipients to policy for the event.It is not used for a a substitute for the ceremony invitation as well as typically mentions an invitation follows.
رد مع اقتباس
  #19  
قديم 07-29-2012, 07:00 AM
sosomoon630 sosomoon630 غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 1
افتراضي

وين الصداقه في القصه
مش كل شي متعه
رد مع اقتباس
  #20  
قديم 07-31-2012, 08:04 AM
lowellbardach lowellbardach غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 17
افتراضي

Dior Hأ¥ndvesker: Replica Designer hأ¥ndvesker Store, Replica Designer hأ¥ndvesker butikk
رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:31 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.